Translate

21 Şubat 2015 Cumartesi

Son günlerde kafam allak bullak . Evdeki her eşya gözüme batıyor. En ufak ayrıntıyı dahi inceliyorum ve artık sinirlerimi zaptedemez hale geldim. Bakıyorum etrafa. "Her şey aynı" diyorum. Sıkıldığımı vurguluyorlar sanki gözlerime .

Son bir aydır hayalini kurduğum yurt dışı gezim sevgili M.EB. tarafından iptal oldu . Yanlızca bir hafta sürecekti fakat çok şey planlamıştım . Kafamı dağıtacak yeni yerler görüp yeni insanlar tanıyacaktım . Ayrıca yaklaşık 4 aydır anne ve babam ayrı olduğu için annemi de göremiyorum . İstanbul'dan aktarmalı gidecek ve annemi de böylece görebilecektim .

Fakat biz ne kadar plan yapsakta hayatın çok farklı planları var . Her şeye hazırlıklı olmak gerek .

Aslında devreye Allah'ın bizi sınamak istemesi ve imtihan giriyor . Bu yüzden Rabbim için sabrediyorum . Dışarıda bunlardan habersiz en ufak bir şeyde kendini yiyip bitiren insanlar var . Bu yüzden sürekli şükrediyorum ki ne yapmam gerektiğini fark ediyorum .

Ayrıca 2 ay kadar bir süredir özel bir şirketin Umre sınavına hazırlanıyorum . Çok çalışıyorum . Çünkü biliyorum okulum bitene kadar böyle bir fırsatım olmayacak . Belki Rahman (c.c) beni huzuruna çağırıyordur her şey tevafuk sonuçta . Kim bilir belki sınavı kazanırsam hem anneme kavuşur hem Alemlerin Rabbi'nin huzuruna gider hemde Kainatın efendisine olan hasretimi gideririm . Her şeyin bir amacı var .

Hayatta ne yaşarsanız yaşayın mutlaka imtihanınızı bir şekilde farkedin . Ve unutmayın Allah sevdiği kulunu özlediği zaman huzuruna çağırmak için ona dert verir . Sesini duymak için sıkıntı verir ki dua etsin diye . Bu dünyada günahlarınızı sıkıntılarınız kederleriniz temizler . Böylece Rahman ve Rahim Olan Allah'ın karşısına tertemiz çıkarsınız .

Ve en önemlisi Allah bize verdiği sıkıntılarla "Ondan başka kimsemiz olmadığını" bize hatırlatır..
Kendinize iyi bakın dostlar . Vesselam ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder