Translate

24 Şubat 2015 Salı


Evet Selamın Aleyküm gül kardeşlerim .

Bugün düşündüm de biraz . Allah var diyoruz fakat neden yok gibi yaşıyoruz? Dostlar! Bulunduğumuz zaman fitnelerin giderek şiddeti artırmakta olduğu ahir zaman . Peygamberimiz (a.s.v.)'ın bizi uyardığı o mübarek hadislerde ahir zamandan bahsediyor . Ve fark ediyoruz ki hadislerde belirtilen her şey şu an yaşanıyor .

Rabbimiz öyle yüce ki ortalama 60 yıllık bir fani hayatı O'na ibadet ile geçirmemiz karşılığında bizlere sonsuz bir cennet sunuyor .

Son günlerde etrafıma çok dikkat ediyorum . Ve inanın öyle cahil bir nesil yetişiyor ki , Allah'ın buyruklarını umursamadan daha gencim diyerek günaha batan binlerce insan var .

Ve sizlere sesleniyorum dostlarım . Bu şiddetli fitnelerin bulunduğu zamanlarda o kadar dikkatli olmalıyız ki . Unutmayın 'tebliğ' görevi Müslümanlar olarak hepimize farz. Bir Müslüman kardeşimizin bir yanlışını görünce hemen uyarmalıyız . Aksi takdirde ahirette boynumuza yapışıp bizden hesap soracaklar .

Herkesin çok fazla yanlışı var ve bu zamanda insanları bu şekilde uyarmak pek mümkün olmuyor fakat yine de elimizden geleni yapmaya çalışalım . Özellikle en yakınlarımızdan başlayalım inşaAllah .

Ve en önemlisi ise ibadetler . Mümkün olduğu kadar , hatta en zor şartlarda dahi ibadetlerinizi aksatmayın . Çünkü unutmayın imkanlar zorlaştıkça ibadetin ehemmiyeti de o kadar artar .

Böyle zor bir zamanda ibadetleriniz daha da önemlidir . Rabbim hepinizi ahir zamanın fitnelerinden korusun imanınızı artırsın inşaAllah

Kur'an'ın ışığıyla aydınlanmanız , Allah'ın nuruyla nurlanmanız dileğiyle ..
Dualarınızda bu aciz kardeşinizi de unutmazsanız pek mutlu olurum .
Allah'a emanet olun , selametle dostlar :)

1 yorum:

  1. İnsanlardan sorumlu oldupumuzu düşünüyorum ve çevremle çoook ilgiliyim.. Belki eğitimci olduğum için. Ama en önemlisi Allahımıza hesap vereceğimi düşünüyüyor ve inanıyorum.. Tüm insanları önemsiyorum...

    YanıtlaSil